Producenci
Reklamacje towaru

W przypadku, gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail biuro@hurtlcd.pl lub drogą pocztową na adres pl. Rynek Wielki 1, 26-500 Szydłowiec.

  1. W związku z wadą możesz żądać:
  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
  1. Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
  2. Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
  3. Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
  4. Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie Sklepu.
  5. Reklamowany towar należy wysłać na adres pl. Rynek Wielki 11, 26-500 Szydłowiec.

Pobierz - FORMULARZ REKLAMACJI

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl